Jak prodat (a hlavně vydělat) v dnešním online světě? Konference Finmagu vám řekne víc
Chcete se naučit, jak prodat na internetu víc zboží? Jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži? A kde na to všechno sehnat peníze? Přijďte na první event magazínu Finmag a potkejte se se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.
Kdo nemá e-shop, jako by nebyl. A to neplatilo jen za covidu. To platí pořád. Svět e-commerce se rozvinul tak, že nakupování na internetu je běžnou součástí každodenního života. O svůj kus trhu se dennodenně perou tisíce a tisíce e-shopů.
Také internetový prodej neúprosně ovlivňují nové trendy. Jedním z posledních je nástup online tržišť, která dovolují prodávat na webu i těm, kterým se vlastní e-shop třeba ani nevyplatí. Nebo ho nechtějí. A nebo na něj zkrátka nemají.
První Finmag event v kostce
Kdy: 14. 10. 2024
V kolik: 17:00
Kde: CAMP (Centrum architektury a městského plánování)
Kapacita: 200 návštěvníků v publiku
Cílová skupina: Malé a střední podniky (SME) a jejich vrcholné vedení (CEO, CSO, CFO…)
Právě tomu, jak své podnikání (a především jeho růst) financovat, se budeme věnovat v prvním bloku naší konference. Rozebereme výhody a nevýhody běžného úvěru, venture kapitálu, faktoringu, dluhopisů a dotkneme se i crowdfundingu, dotací, grantů a směnek.
Druhý panel se bude věnovat trendům v online světě. Porovnáme si výhody a nevýhody výstavby vlastního e-shopu v porovnání se stále populárnějšími online tržišti, rozebereme problematiku nezdravé konkurence v podobě dravých zahraničních tržišť a ukážeme si příklady úspěšných case studies, které dokážou fungovat i bez účasti na marketplaces.
O úvod do problematiky se postará ekonom a člen Národní ekonomické rady vlády Dominik Stroukal. Odborníci na slovo vzatí na vás čekají i v jednotlivých panelech. Namátkou Adam Šoukal z platební instituce Roger, Alice Chuchmová za Komerční banku, Vladimír Pikora z investiční skupiny CFG, Jiří Jirásek, odborný garant pro oblast financování firem z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, prezident Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška a další.
Akce je primárně určena pro zakladatele, majitele, CEO a CSO malých a středních firem, které se zaměřují na B2C prodej produktů v online prostředí. Nezáleží při tom, zda je sami vyrábějí, nebo jen přeprodávají. Přijít ale může každý, koho zajímá, jak zvýšit prodeje s ohledem na svůj podnikatelský záměr (a znalost online světa). Z eventu si odnesete informace, jak maximalizovat nejen obrat, ale především marži. A jako bonus se potkáte se spoustou kolegů, kteří denně řeší stejné problémy jako vy.
Více informací (průběžně aktualizováno) najdete na stránce eventu. Generálním partnerem akce je platební instituce Roger.
Zaujali jsme vás? Pokračujte...
Chuť „pomáhat“ mají v krvi, neziskovce postavili celý e-shop. Kéž by se inspirovali další, přejí si
Temu, Shein a další…? Zbytečný humbuk, malým e-shopům se daří i tak
Největší chyby českých e-shopů. Těchto 16 přešlapů vás zaručeně připraví o zákazníky
Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne? Čtěte v novém Finmagu
Je sport dobrý byznys? Bezpochyby. Když ale je řeč o olympiádě, není to tak jednoznačné. Pořadatelská města totiž stále víc a víc prodělávají. I miliardy dolarů.
SPORTEM K BYZNYSU
Nejlépe placení sportovci? Michael Jordan, Tiger Woods, Christiano Ronaldo… • Proč se olympiáda stala globálním černým Petrem? • Jak se vrcholový závodník stane vrcholovým manažerem
BYZNYS JE HRA
„Nenapadlo by mě takovou firmu rozjíždět, kdybych neměl ADHD,“ říká Rosťa Novák o úspěšném Cirku La Putyka. • Proč Elonu Muskovi už není do smíchu • Zachránili barokní skvost, teď chtějí manželé Lazarowitz svůj zámek odkázat státu