Předplatit časopis Finmag

Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací

PR článek
PR článek
13. 5. 2024

Více než 75 % zákazníků preferuje při nákupu na e-shopu platbu kartou. Visa ve spolupráci s Global Payments přichází s řešením, které pomáhá dokončit nákupy, a tím zvýšit konverzi. Představují novou verzi platební brány.

Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací
Zdroj: Visa

Data Visa ukazují, že 3 ze 4 zákazníků na online e-shopech upřednostňují platbu kartou, a pokud mluvíme o mladší generaci ve věku 18–26 let, je to téměř každý (96 %). Dny, kdy byli čeští zákazníci k online platebním kartám podezřívaví, jsou dávno pryč – 4 z 5 je vnímají jako bezpečnější a téměř všichni (94 %) jako rychlejší než jiné platební metody. Důležitým faktem je, že 2 z 5 zákazníků raději uskuteční nákup jinde, pokud na e-shopu možnost digitální platby nenajdou.

Visa si je vědoma důležitosti online plateb pro obchodníky a jejich prodeje. Proto ve spolupráci s Global Payments vyvinula nový design platební brány, který zlepšuje její uživatelskou stránku a tím přispívá k lepší konverzi.

„Protože zákazníci hledají pohodlnější platební metody, usilují prodejci stále více o to stejné – jednodušší, intuitivnější prostředí, která jim pomohou lépe řídit jejich operace. Proto jsme spojili naše data a zkušenosti, abychom pomohli Global Payments vytvořit platební bránu, která splňuje očekávání obchodníků a zákazníků v dnešní moderní době. V jádru nového vzhledu je jasné uživatelské rozhraní a nenápadná barevná tematika, která platbu zákazníkovi dělá mnohem přehlednější a jednodušší,“ uvedla Hana Wasserburger, Consulting Director ve společnosti Visa pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko.

„Na přepracování platební brány jsme spolupracovali s týmem Visa Analytics, se kterým jsme provedli hloubkový výzkum preferencí zákazníků a obchodníků. Výsledkem je vylepšený design, který pomůže obchodníkům zvýšit konverze a zákazníkům nakupování v mnohém zpříjemnit,“ uvedl Karel Jára, viceprezident vývoje produktů ve společnosti Global Payments.

Hledáte výhodný firemní úvěr? Klikněte ZDE.

Nový kompaktní design platební brány je intuitivní, jasný a bez jakýchkoli rušivých elementů. To ho činí skvělým pro použití na všech zařízeních a umožňuje dokončení nákupu co nejjednodušeji, což má pozitivní vliv na prodeje a celkový zážitek zákazníka.

Více konverzí a méně podvodů s tokenizací

Budoucnost plateb určitě spočívá v tokenizaci. Tokeny jsou nedocenění hrdinové elektronického obchodu – jednoduchý, avšak silný koncept, který Visa vyvinula. Jeho princip zahrnuje skrytí a devalvaci citlivých platebních dat, aby se předešlo jakýmkoliv pokusům o zpronevěru ze strany podvodníků a digitální platby byly maximálně bezpečné. Visa s tokeny v Evropě dosáhla více než 2,9 miliard transakcí, přičemž 1 ze 4 transakcí bez přítomnosti karty na tomto kontinentu je nyní provedena pomocí tokenů.

E-shopy mohou zlepšit svůj zákaznický zážitek a zvýšit zisky také použitím dalších dostupných technologických inovací. Jednou z nich je služba Click to Pay, která je založena na tokenizaci a představuje revoluční krok v online nakupování.

Zákazníci používající Click to Pay jsou požádáni o poskytnutí svých údajů a dodacích informací pouze při první transakci. Poté mohou provádět nákupy na libovolném zařízení doslova jedním kliknutím, aniž by museli vytvářet účet nebo vyplňovat údaje při nákupu bez přihlášení. Click to Pay je tak krokem směrem k tomu, aby byly online transakce co nejpodobnější těm v kamenných obchodech. Alespoň co se bezpečnosti a pohodlí týče.

„Tokeny zvyšují dokončení online transakcí o 5 % a snižují možnost podvodů až o 50 %. Navíc Click to Pay poskytuje zákazníkům plynulý zážitek z jednoho kliknutí srovnatelný s bezkontaktními platbami. To umožňuje zákazníkům přejít k okamžitému nákupu a platbě pomocí biometrických údajů, například při prohlížení sociálních médií,“ komentuje Hana Wasserburger.

Zdroj dat: Studie pro společnost Visa Consulting & Analytics, provedená společností IPSOS. Část studie zaměřená na spotřebitele zkoumala internetovou populaci 1 000 českých respondentů ve věku od 18 do 65 let v období od 4. do 16. ledna 2024.

Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne? Čtěte v novém Finmagu

Je sport dobrý byznys? Bezpochyby. Když ale je řeč o olympiádě, není to tak jednoznačné. Pořadatelská města totiž stále víc a víc prodělávají. I miliardy dolarů.

Finmag předplatnéZdroj: Finmag

SPORTEM K BYZNYSU

Nejlépe placení sportovci? Michael Jordan, Tiger Woods, Christiano Ronaldo… • Proč se olympiáda stala globálním černým Petrem? • Jak se vrcholový závodník stane vrcholovým manažerem

BYZNYS JE HRA

„Nenapadlo by mě takovou firmu rozjíždět, kdybych neměl ADHD,“ říká Rosťa Novák o úspěšném Cirku La Putyka. • Proč Elonu Muskovi už není do smíchu • Zachránili barokní skvost, teď chtějí manželé Lazarowitz svůj zámek odkázat státu

Ohodnoťte článek

-
0
+

Sdílejte

Aktuální číslo časopisu

Předplatné časopisu Finmag

Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne?

Koupit nejnovější číslo