V systému v němž jde 99% financí na pomoc těm podprůměrným a pouze 1% na rozvoj těch nadprůměrných (což je faktický stav v ČR), není možné dosáhnout pokroku a rozvoje. Úporná snaha o dosažení průměru u všech a popírání Gaussovy křivky rozložení inteligence ve společnosti jsou cestou do pekel. Nesmyslné vyplýtvání zdrojů bez reálných výsledků je pak odrazem tupé socialistické teorie o rovnosti všech a za všech okolností.
Nahlásit
-
22
+
Nejméně oblíbený příspěvek
REMI SIMEON|20. 4. 2024 12:09
Tak něco takového může zkusit zavádět na FJFI a za měsíc tam již nebude, asi nikoliv nejbystřejší pastelka v penále, to jsou základní znalosti, které si musí pamatoat, asi podobně, jako při učení cizích jazyků, bez toho to nejde
Nahlásit
-
-1
+
Diskuze
REMI SIMEON|20. 4. 2024 12:09
Tak něco takového může zkusit zavádět na FJFI a za měsíc tam již nebude, asi nikoliv nejbystřejší pastelka v penále, to jsou základní znalosti, které si musí pamatoat, asi podobně, jako při učení cizích jazyků, bez toho to nejde
Nahlásit
-
-1
+
Roman Mysík|18. 4. 2024 07:40
V systému v němž jde 99% financí na pomoc těm podprůměrným a pouze 1% na rozvoj těch nadprůměrných (což je faktický stav v ČR), není možné dosáhnout pokroku a rozvoje. Úporná snaha o dosažení průměru u všech a popírání Gaussovy křivky rozložení inteligence ve společnosti jsou cestou do pekel. Nesmyslné vyplýtvání zdrojů bez reálných výsledků je pak odrazem tupé socialistické teorie o rovnosti všech a za všech okolností.
Diskuze: Proč školství nereflektuje potřeby byznysu? Vždyť to už jsme tu jednou měli!
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Roman Mysík|18. 4. 2024 07:40
Nejméně oblíbený příspěvek
REMI SIMEON|20. 4. 2024 12:09
Diskuze
REMI SIMEON|20. 4. 2024 12:09
Nahlásit
Roman Mysík|18. 4. 2024 07:40
Nahlásit