Předplatit časopis Finmag

Hisense, oficiální partner UEFA EURO 2024™, představuje kampaň „BEYOND GLORY" pro jedinečné zážitky ze zápasů

Protext
Protext
4. 5. 2024
Tiskové zprávy

Čching-tao (Čína) 4. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Jako oficiální partner soutěže UEFA EURO 2024™ chce společnost Hisense poskytnout fanouškům špičkový zážitek ze sledování zápasů. Svou kampaň „BEYOND GLORY" (Víc než sláva) zahajuje novým reklamním spotem, v němž představuje nejnovější inovativní produkty pro krásnější život.

Dokonalý zážitek ze sledování EURO 2024™

V nové reklamě můžeme vidět špičkové ULED a laserové televizory Hisense, navržené pro ještě úchvatnější zážitky ze sledování sportovních přenosů a zábavy. Hlavní hvězdou je ULED Mini-LED televizor U7N s vyspělými technologickými prvky, jako je podsvícení Mini-LED, technologie kvantových teček a 144Hz herní režim Game Mode PRO. To vše slibuje opravdu vynikající vizuální zážitek nejen z fotbalového Eura, ale i při hraní online her.

Prostřednictvím laserového televizoru L9H se supervelkými úhlopříčkami 100" a 120" klade společnost Hisense důraz také na kvalitní zážitek filmových diváků. Laserový televizor TriChroma s velmi krátkou projekční vzdáleností zase promítá živý obraz v rozlišení 4K, který je ideální pro dokonalé fotbalové fandění.

Vychutnejte si chytrý životní styl Smart-Life

Chytré bydlení Smart-Life je tu – a nabízí propojení s vašimi domácími spotřebiči prostřednictvím aplikace Hisense ConnectLife App. Chytrá chladnička Hisense PureFlat je vybavena antibakteriální ochranou a prostřednictvím vlastní aplikace umožňuje ovládat nastavení chladničky, spravovat zásoby potravin, plánovat jídelníček – a dokonce při vaření sledovat zápas na obrazovce dveří.

Něco na zub ke sledování zápasu? Stačí vložit dobroty do trouby ze série Hisense Hi8 BlackLine, připojit se k aplikaci a sledovat, jak se jídlo připravuje, aniž byste museli opustit pohovku před televizí. O důkladnou očistu vaší fandící výbavy se zatím postará pračka a sušička z řady Hisense 7S. Pomocí režimu propojení pračky se sušičkou v aplikaci ConnectLife se zvolený prací program odešle na dálku také do sušičky Hisense, která tak může inteligentně zvolit správný program sušení. A když už jsou všechny domácí práce hotovy, přichází čas zkontrolovat stav domácí vinotéky a nastavit optimální teplotu – samozřejmě na dálku. Teď už stačí jen popadnout vychlazenou láhev z vinotéky Hisense JC Series a vrátit se k zápasu!

Když se zápas pořádně rozhoří, chladnou hlavu vám pomůže udržet klimatizace Hisense Energy Pro X. Tato klimatizace s technologií AI Smart identifikuje vaši polohu pomocí funkce Smart Eye a zároveň inteligentně upravuje teplotu, vlhkost a proudění vzduchu, aby zajistila vaše pohodlí při sledování hry.

Nechte si v nové reklamě předvést, jak vám díky pohodlnému systému Hisense Smart living neunikne ani jediný okamžik UEFA EURO 2024™! Společnost Hisense přináší prostřednictvím svých inovativních televizních produktů a domácích spotřebičů dokonalou kombinaci zážitků ze sledování her a chytrého bydlení.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Také v roce 2023 si značka Hisense udržela druhou příčku na celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Společnost Hisense prochází intenzivním rozvojem a momentálně již působí ve více než 160 zemích.

Video - https://www.youtube.com/watch?v=d45AVux_wuQ 

 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Jak jde dohromady byznys a medicína? Dočtete se v novém Finmagu

Je medicína byznys? Jak pro koho. „Frustraci mladých lékařů chápu. Nemají ani na chůvu, aby jim pohlídala děti, když pracují,“ říká přednosta chirurgické kliniky Robert Lischke.

Finmag předplatnéZdroj: Finmag

MEDICÍNA A BYZNYS

Jak venkovští praktici nepřicházejí o iluze • Ženy mění medicínu • Nejstarší pražská nemocnice objektivem Alžběty Jungrové • Nejdražší léky na světě • Obézních přibývá, Česko dohání USA.

BYZNYS JE HRA

„Investice do umění se do tabulek nevtěsná,“ říká Pavlína Pudil z Kunsthalle • Nejdražší materiál roku 2023? Hrst štěrku z vesmíru za miliardu dolarů • Ekologie musí být podle Tomáš Nemravy, výrobce dřevěných domů, ekonomická.

Sdílejte

Aktuální číslo časopisu

Předplatné časopisu Finmag

Věda je byznys –⁠ byznys je věda

Koupit nejnovější číslo